Home

Datum: 01.12.2021

Zar baš sve mora preko reda?


Ne da nas vrijeđaju i ponižavaju razni političari, suci državni odvjetnici, ponižavaju nas i oni koji su dio nas, ali oni koji misle da su iznad nas. Gnjide.
Danas sam imao bliski susret s primitivizmom našim svagdanjim. Sve je izgledalo jednostavno, trebao sam odvesti auto na servis u ovlašteni KIA servis. Te poslove za kiu u Zagrebu obavlja Auto maxx.
Prije deset dana naručio sam auto za redovni servis u garantnom roku. Deset dana čekanja za redovni servis predugo je vrijeme i očito je da servis nema dovoljno kapaciteta.
No dobro, pretrpio sam to i nakon deset dana došao u kia centar na servis. Ali ne, servis se preselio nekoliko kilometara dalje. Krenem prema njemu, adrese nema u navigaciji ali ga nalazim i stižem točno u zakazano vrijeme. Vani me čeka neki tip, prilazi mi i traži ključeve da na sjedala stavi zaštitu. Čudan prijem, zaštita sjedala prije naloga, čekam. Čovjek dolazi i ulazimo u prostoriju za prijem vozila. Tu su šalteri i obavezna je maska. Za sve osim za tipa koji otvara moj nalog. On ne nosi masku. Nakon što sam ga upozorio na masku, odgovorio je da je oslobođen. Ali to nije dokazao.
Tip lupa po tipkovnici, piše, vrijeme prolazi.
Na ostalim šalterima, procedura traje nekoliko minuta. Sjedim i čudim se.
U jednom trenutku dolazi žena i pita što treba napraviti. Moj voditelj naloga joj kaže da je sve u redu, sve je pripremio i ide njezin auto u rad. Na njeno pitanje, koliko će to trajati, odgovara joj, ako servis kie traje sat i pol, mercedes će biti gotov za jedan sat.
Žena odlazi a voditelj naloga za moj auto konačno završava nalog i obavještava me da dođem po auto za dva, bolje dva i pol sata.
Bilo mi je čudno, kako moj auto dva i pol sata a ostale kie za sat i pol. E tu sam dobio odgovor van svake zdrave pameti. Pa tražio sam da se podesi ručna kočnica, samo taj posao traje 45 minuta.
Suzdržao sam se i otišao u šetnju.
Vratio sam se nakon dva sata auto nije bio gotov. Dovršili su ga za više od dva i pol sata.
Dakle sve se poklopilo, tip me čekao vani kako bi me zadržao da ne predam vozilo nekom drugom operateru. Odugovlačio je dok nije došla žena s mercedesom koja je upala na moj termin. Lagana matematika, sat vremena mercedes i sat i pol moja kia i to je to.
Međutim, kako sam čekao deset dana za servis, došao na vrijeme i onda bio prevaren, nasamaren i izvrijeđan, sada sam jako ljut.
Nas građane, koji koliko toliko živimo po pravilima, ponašamo se kulturno, razni primitivci i jadnici smatraju budalama koje će progutati svaku laž, nasjesti na svaku prijevaru, trpjeti i šutjeti.
Ovo sam napisao i objavio kako bi i druge potaknuo na javno iznošenje raznih laži, poniženja i prevara koje nam plasiraju gnjide koje su na "važnim" funkcijama, otvaraju radnih naloga i vođenju radionice. Osim ne profesionalnog ponašanja te osobe nemaju nimalo kulture. Plitkim lažima prikrivaju svoju nesposobnost. Ujedno sam napisao mail u nastavku za ovlaštenog predstavnika kije u Hrvatskoj.
Pokušao sam dobiti broj telefona da usmeno prigovorim na ovaj horor u servisu. U prodaji su mi rekli da broj telefona ne smiju dati a da se mogu žaliti mailom. Žalio sam se i žaliti ću se ako treba do Koreje.

Mail za KIA Hrvatska

Poštovani,
Zovem se Ivan Hrvačić i vlasnik sam automobila KIA Sportage. Nažalost, zbog spleta neugodnosti koje sam prošao zbog ne profesionalnog ponašanja osoblja servisa kod obavljanja redovnog servisa  prisiljen sam Vam se obratiti.
Krenuti ću redom:
Kod telefonskog naručivanja redovnog servisa rečeno mi je da je servis moguć za deset dana a mogao sam birati između dva vremena. Odabrao sam 11.30 1. prosinca 2021.
Osoba s kojom sam razgovarao bila je krajne neprofesionalna. Nije se predstavila i prekinula je razgovor prije nego mi je odgovorila da li će me na neki način obavijestiti da smo dogovorili termin.
Dan prije dogovorenoga servisa nazvala je gospođa i podsjetila me na dogovor. Ovaj dio bio je korektan. Na dan servisa petnaest minuta prije dogovorenog termina dolazim u KIA centar na Slavonskoj aveniji gdje su me obavijestili da je servis preselio i da se sada nalazi nekoliko kilometra dalje u istoj ulici. Bio sam jako iznenađen preseljenjem o kojem nisam obaviješten iako sam telefonom razgovarao sa službenicima servisa prije deset odnosno jedan dan.
Bez riječi sam prihvatio informaciju i otišao na novu adresu servisa.
Stigao sam u 11.31 i prilikom izlaska iz automobila zaskočio me jedan čovjek koji me tražio ključeve da postavi zaštitu na sjedalo i upravljač. Ovo je bilo neugodno i ne profesionalno.
Nakon što je postavio zaštitu na sjedala, čovjek me odveo u prijemnu prostoriju gdje je nekih desetak minuta otvarao nalog. U toj prostoriji svi su, osim ovog koji mi je otvarao nalog imali maske koje su obavezne za taj prostor.
Kod otvaranja naloga, nekom drugom klijentu rečeno je da servis kia vozila traje oko 1 sat i 30 minuta. U prostoriji je bilo nekoliko voditelja naloga koji su otvaranje naloga izvršavali za minutu ili dvije. Moj voditelj naloga očito je odugovlačio s otvaranjem. Kada je ipak odlučio završiti otvaranje naloga pitao sam za koliko da dođem po vozilo. Odgovor je bio dva, ali bolje dva i pol sata.
Na pitanje zašto tako dugo kada inače kiu rade za sat i pol. Odgovorio je da imam reklamaciju na ručnu kočnicu a njeno podešavanje traje 45 minuta.
Nakon dva sata došao sam po vozilo koje nije bilo gotovo.
Kako sam smatrao da su u vrijeme koje sam imao rezervirano za servisne radove, preko reda ubacili neko drugo vozilo, tražio sam razgovor s odgovornom osobom servisa.
Voditelj naloga je rekao da nema takve osobe. Međutim, došao je još jedna osoba koja se nije predstavila ali je isto tako zdušno branila četrdesetpet minutno podešavanje ručne kočnice.
Pa kada sam rekao da sam trideset godina radio s motornim vozilima, popustili su s ručnom kočnicom ali su uveli filter goriva kojeg je teško zamijeniti jer se skida akumulator.
Na kraju smo došli do toga da se na mom autu počelo raditi četrdeset minuta nakon dogovorenog vremena, što je neprihvatljivo jer nisam došao s ulice.
Na prigovor o nepoštivanju rokova koje su si sami zadali, bahato su rekli da je tako i kada dođemo kod doktora. A oni su doktori za vozila.

Kada je nakon 2 i pol sata vozilo konačno bilo gotovo, vozilo je želio predati voditelj naloga bez maske. Na traženje da stavi masku, na drzak način je rekao što ja hoću pa on je oslobođen nošenja maske. Kako to ničim nije dokazao, zamolio sam ga da se makne od mene i mog vozila a da dođe netko tko se pridržava propisa.
Došao je onaj koji je zdušno branio teorije o podešavanju ručne kočnice i skidanju akumulatora. Ispalo je da je to voditelj.
Tražio sam da pogledamo da li ima tragova od skidanja akumulatora. To nije želio napraviti već je tvrdio da će sve pokazati video snimka. Otišao je ali video snimku nismo vidjeli niti nakon sat vremena. Rekao je da je snimka u oblaku i da ju treba kolega prije prikazivanja obraditi.
Kako nisam želio čekati "obrađeni" video, jer takav video se ne obrađuje želio sam nastaviti primopredaju. Pregledom ulja utvrdio sam da je ulje potpuno crno, čađavo.
Za vozilo kojem je promjenjeno ulje, uliveno je 5,5 litara novog, a prošlo je 20 metara, ulje ne bi smjelo biti iste boje kao ulje prije zamjene.
I na kraju računu je priložen ispis kočionog testa.
U tom test nema podataka o kojem se vozilu radi, nema registracije niti ikakvog podatka o vozilo . Nažalost taj test je u potpunosti neupotrebljiv.
I sada imam vozilo koje sam platio 200 000 kuna a koje mi održavaju osobe koje su neprofesionalne i nestručne. A zbog pokušaja obmane upitno je sve što je rađeno.
Platio sam 2 600 kuna za servis za koji je upitna kvaliteta radova.
Sada ću morati najvjerojatnije napraviti dodatni servis jer ovo što su ovi radili ne može se smatrati kao pouzdano.
Nadam se da će tvrtka s tako kvalitetnim proizvodima uložiti u dodatnu edukaciju servisnog dijela.
Nema opravdanja za neljubaznost i lošu organizaciju radionice. To se treba riješiti.


E mail

Komentiraj

Ispis
Komentara(0)