Datum: 22.01.2008 Tramvajem u propast![]() Svi ti novi tramvaji nisu rezultat realnih potreba i mogućnosti grada Zagreba već je to dogovor između interesnih skupina. Zagrebačkog holdinga i proizvođača. Da su se poštivala pravila struke, prilikom modernizacije tramvajskog voznog parka, temeljem stanja vozila i stvarnih potreba izradio bi se plan modernizacije. Taj plan morao bi obuhvatiti zamjenu starih vozila, obnavljanje postojećih vozila, električnih instalacija i postrojenja. Nabavka novih vozila kao i obnavljanje već postojećih moraju optimalno zadovoljiti potrebe. Moraju riješiti modele financiranja. Da struka nije sudjelovala u modernizaciji ZET-ovog voznog parka vidi se u: ![]() Tome svakako treba pridodati da će novi tramvaji preopteretiti enegretsku mrežu, zbog većeg osovinskog opterećenja skratiti vrijeme korištenja tramvajskih pruga. Navedeno će rezultirati čestim izbacivanjem iz pogona, zastoje, te u konačnici kolapse u cjelokupnom gradskom prometu. Bit će potrebno obnoviti i prilagoditi HEP-ova elektro postrojenja, zetove instalaci i pruge. Sve to još nije konačno, potrebna je modernizacija i aotobusnog voznog parka. Bit će potrebna brda novca i kredita. Račun za nestručnost i bahatost tek treba doći na naplatu. Za sada su to sve krediti i najmi a već se povećanje cijena komunalija pravdaju s tramvajima. Ti poslovi dogovaraju se daleko od javnosti, daleko do svjedoka. U četiri oka donosi se odluka što je gradu potrebno i koliko će za to grad platiti. Ne poštuju se zakoni, poštuje se moć i novac. Dok glavni račun dođe na naplatu Bandić i Ljubičić bit će bogatuni na sigurnom. U svojoj pravoj domovini. Hercegovini. Zagreb i purgeri će njihova imena dugo pamtiti. Po dugovima i po zlu. |
|